post | sidebar | footer

May 25, 2008

幼稚

幼稚
看了少林版上 不要再說我幼稚 這篇文章
有了一些體會 現在的我已經是碩士班一年級的學生
加上我自認我的思想比起同年齡的人 應該算是成熟的
所以幼稚應該已經離我很遠了

實際上卻不然 我常常愛跟別人開玩笑
有時候MSN聊天時 常會與他人開玩笑
也沒什麼惡意 純粹就是想找樂子
所以常常有時候 就被別人說是白癡
反正人太聰明也不好玩 有時候裝裝傻 樂趣更多

幼稚到底是好還是不好呢 其實我是認為該做事的時候
還是要拿出穩重的處事態度 把該做好的做好
但是也不用從到到尾板著一張臉 這樣別人也會覺得你太難相處了
生活中常保赤子之心 偶而做出一些兒童的行為
常會讓身邊的人會心一笑 只要注意不要整個人的心智都沒有成長就行了
各位大頑童們 好好保持內心中最純真的那塊天地

3 comments :

shaolin said...

竟然這麼快就在這邊回文了XD

小笠 said...

老了 不快點寫怕忘記

Anonymous said...

One evening wow gold a man was wow cdkeys at home watching TV and eating peanuts.pet clothes He'd toss them in the air, then catch them RuneScape Gold in his mouth. In the middle of catching one, Eve isk his wife asked wow power leveling a question, maple story mesos and as he turned to answer her,flyff penya a peanut fell in his ear. He tried and tried maple story power leveling to dig it out but only world of warcraft gold succeeded in pushing cheap wow gold it in deeper pet clothingHe asked his wife for assistanceffxi gil and after hours of trying they flyff penya became worried and decided to go to hospital. As they were ready 2moons power leveling to go out the door, archlord power leveling their daughter archlord gold came home last chaos money with her date.

Post a Comment

歡迎任何人留下你的意見 謝謝你願意跟我一起交流